THE ANALYSIS OF CONSUMER PREFERENCES FOR SPORT NUTRITION PRODUCTS IN THE REPUBLIC OF NORTH OSSETIA – ALANIA
https://doi.org/10.19163/2307-9266-2015-3-6(13)-27-29
Abstract
Sport nutrition is a relatively new but rather prospective product group of pharmacy organizations range. The article presents the results of the study for consumers’ preferences for this group of products. We conducted the study using the methods of questionnaire and interview. The data obtained can be used by pharmacy organizations for the range formations and advertisement.
About the Author
Z. V. BadalyanRussian Federation
References
1. Библиотека атлета / Журнал IRONMAN [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http: // ironman.ru
2. Официальный интернет-магазин спортивного питания Федерации Бодибилдинга и Фитнеса России [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http: // bodybuilding-shop.ru
3. Центр лечебного и спортивного питания «Амрита» [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http: //apteka-amrita.info.ru
4. Энциклопедия научного бодибилдинга SPORTSWIKI [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http: // sportswiki.ru
Review
For citations:
Badalyan Z.V. THE ANALYSIS OF CONSUMER PREFERENCES FOR SPORT NUTRITION PRODUCTS IN THE REPUBLIC OF NORTH OSSETIA – ALANIA. Pharmacy & Pharmacology. 2015;3(6(13)):27-29. (In Russ.) https://doi.org/10.19163/2307-9266-2015-3-6(13)-27-29